TAGGED by Hazwani Hamdani


Apakah perasaan anda?
Double triple happy. i don't know why :)

Saya nak makan…. 
Domino's pizza, secret recipe, johny's

Saya tak suka… 
Kalau orang tak reply text saya
orang buat tak tawu nan saya
sakitkan hati saya
curang
hipokrit 
copycat !!!

Impian saya…
Nak kawenn ! hahaha. tak laa. nak berjaya dalam hidup dan gemilang di akhirat. insya-Allah. and dapat result cemerlang SPM tahun depan, 11A+. aminnnn !

Haiwan yang saya tak suka… 
Sume saya tak suke. sebab saya geliiiii. eyuwww ! maaf ye haiwan. sebab tu saya tak suke pergi zooo melawat korang sume >.<

Harapan saya… 
First, saya nak gi Paris ! world of fashion ! Saya nak ade rumah besar, kereta mewah, kawen nan orang kaye. *mate duitan ! istighfar !

Jika masa boleh berputar…
Saya tak nak kenal first love saya. saya tak nak jadik jahat. saya nak belaja betul2.

Hp saya adalah…
Girlfriends saya ! selalu berkepit nan die. macam2 ade dlm hp saya. rahsiaa berkepuk weii. bahaya ! tak bole tinggal. kenangan sume ade :)

Saya pernah bercinta sebanyak… 
awak nak berapa ? ikut suke awak laa nak bape kali eah. Haishhh. kena jawab eah ? oke saya jawab. baru 4 kali. tapi 2 kali je yang serious ! yang laen maen2 je. heee sorry yaa boy :D scandal, saya penah list. lebeh kurang 20 lebeh kot. hahaha. 

Saya mula bercinta sejak...
14 tahun ! percaya ? budak budak zaman sekarang -.-

Sekarang saya sedang berpasang dengan...
Muhammad Nazreen. I love u, Sepet :)

Saya suka pada…
Baju, hp, beg, jam, kasut. fyi, saya ade banyak koleksi ! i love shopping :)

Kawan2 saya ada… 
Untuk saya. i love them freakin damn much ! dorang adalah sebahagian drpd hidup saya.

Lagu utama handphone saya...
call lagu perfect two and kalau text lenka- the show 

Pernah dikhianati? 
Pernah. time tuh rase frust gile sampai ya Allah ! Allah je yg tawu perasaan saya.

Apa yang anda mahu lakukan kepada orang yang khianati anda?
Saya biakan je. even saya nanges gile2. ingat ! BIAR ORANG BUAT KITE, JANGAN KITE BUAT ORANG !

Baju yang saya pakai. sekarang..
baju tidooo :)

Perkara terkahir saya lakukan...
gossip nan Hazwani Hamdani

Saya suka dengar lagu...
Perfect two. tak tau sebab pe. maybe sebab lagu tu sweet sgt macam lolipop kot. hehuwwww.

Orang terakhir mesej saya...
Muhammad Nazreen, si Sepet saya laa !

Saya berstatus...
Nurul Hanani is officially taken by Muhammad Nazreen 

Saya sedang merindui...
Sumpah rindu gilee kat Muhammad Nazreen. da puas ulang bace text, dga voice record, tgok picture die. nak wat super saver. tapi die da tido. alaaa ciannye :)

Tagged 8 orang
1- Anna Farzana
2- Lyna's Heart
3- Ohh Fat
4- Syera Momo
5- Hananie Zulkifli
6- awak
7- kamu
8- anda

Thanks :) Lots of Love for you


Thankies sebab baca entry saya yang nonsense nieh :D