Maaf. post nie agak panjang. luahan perasaan.
Adakah aku perlu cakap bubye pade sume org and benda yang aku sayang ? benda sangat senang untuk aku lupekan. tapi kalau orang, tu sangat sangat laa susah. ayah nak ambek phone aku bila naek sekola nie. aku mmg da agak da. tapi bile bende tu betol2 ayah da cakap, aku tak dapat tahan air mate aku. ape yg harus aku buat. aku tak nak melawan cakap ayah and mak. aku terpakse akur nan sume tu. sumpah aku memang sedeh gilee. after denga ayah ckap camtu, aku terus diam je. aku tak paham nan perasaan aku sebenanye. aku bukan pikir phone nak kena ambek. tapi aku cume pikir, aku takot hilang die. aku takot sangat2. tuhan je yg tau perasaan aku. aku just dapat luah perasaan kat wanie je. die ckp ___ tu handsome, susah. senang je aku bole hilang die. time tu da berjurai jurai da air mate. serious aku baru perasaan yang aku kuat nanges sejak aku kenal die. dulu aku nie hati batu sikit. susah nak tengok aku nanges. tapi ape aku bole buat, seperti orang selalu cakap "melihat orang yang kite sayang bahagia dan gembira sudah cukup walaupon kite tak dapat memiliki die" tapi kate kate awak semalam telah memberi saya semangat. untuk kebaikan saya. yeahh. setiap yang berlaku, ade hikmah disebaliknye. Allah ade untuk orang yang sabar :) sabar itu indah. syukur itu nikmat 
 Kadang kadang Allah sembunyikan matahari. Allah bagi kite petir dan kilat. Kite menangis mencari matahari. Rupe rupenya Allah nak hadiahkan kite PELANGI :)


Thankies sebab baca entry saya yang nonsense nieh :D