Memory For 2011

Ya Allah, aku sayang sangat nan tahun 2011. macam2 kenangan sepanjang 2011 nie. aku sedeh gilaa sebab da nak berhijrah ke tahun 2012. kena bubye kat 2011.

My Best Friend for 2011 :
  •   Hazwani - selalu ade time susah and senang. membe gossip aku. tak reti diam
  •   Farzana - membe touching aku. menanges. makcik penasihat :)
  •   Hadi - Hot Best friend :)
  •   Lyna - Membe bergaduh >.<
My sweet moments of 2011 ( too much. i can't list all of them. sorry ) :
  •   My first date with him - 20 Januari 2011
  •   Aku dapat Present from him :D
  •   Aku belajar erti kehidupan remaja. jyeahh ! aku da sedar :D
  •   Dapat gi camping nan kawan kawan
  •   Aku dah tak senakal dulu. Alhamdulillah
  •   Aku beruntung sebab ramai yang sayangkan aku. Syukur Alhamdulillah.
Memory yang giler aku buat 2011 : 

  •   Saje bangun lambat sebab nak sampai sekolah pukul 6.50 pagi sebab nanti dapat nampak dia. sorry adek sebab kena gi sekola lambat. peaceee no war. hehuwwwww
  •   Skip larian perdana kat sekolah sebab nak gi larian perdana kat tanjung and dapat jumpe dia. kahkahkah. sorry mummy :) i love you
  •   Aku buat diari pasal dia. bila geram nan die, aku campak dalam almari. bile sayang, ambek balek. hahaha bangang. 
  •  Selalu buat benda yang boleh menjealouskan die. tapi die tak pernah tunjuk yang dia jeles. hehuwww. egoooooo ~ 
Okey sekarang sume dah kantoi. oleh itu, dengan ini saya, Nurul Hanani ingin memohon kemaafan atas segala yang saya lakukan kepada anda semua. peaceee no war. hehuwwwww :)
i love you all *you all tu nada gedik oke*
 Serious tahun 2011 mmg AWESOMEEEE. I LOVE YOU 2011. Thanks GOD.   


Thankies sebab baca entry saya yang nonsense nieh :D