HELLO, IMY DEAR BLOG 

First update for 2012. hehuww. 2 minggu sekola cukup bermakne bagi aku. sumpah seronok walaupun pagi ptg malam ade tusyen. nice. kat kelas aku belakang die je. kat lab physics, chemistry kiteorg duduk mengadap. kat lab biology, kiteorg duduk satu meja. so suwitt. hahaha. suwit laa sangat ~ pasal aku nan die, tak ramai yang tau. sebab kiteorg kat sekola macam takde cell. muke selambe je. malu2 ade laa. ckap nan die pon pasal homework. kalau die tak siap, die copy aku. kalau aku tak siap, aku copy die. saling bergantung. hahaha bole blaa. 

Story paling tak boleh bla tadi. aku nga beronok ronok wat homework time cikgu relief kelas english. tetibe membe aku yg minat die dtg. die ckp tak puas ati nan aku. but, aku anggap joke. die tarik tgn aku then tulis AKU SUKE DIE ! pkai pen pulak tu. oke aku still gelak. saba taknak gado. aku ngadu kat die :) tapi die kate jgn layan. then, aku tanye die homework chemistry. time tu membe aku tu ade kat sebela aku jugak. aku terlepas perkataan AWAK depan die. die terus cakap, AWAK ? membe aku diam. pastu bla. aku cool je. tak sangke pulak bile aku pusing aku nampak die nanges. ape seiii -.- gi lab chemistry pon die maen langgar je aku. naseb aku yang tak berape nak sekeping nie tak jatuh. 

Aku still bole saba lagi weii nan kau. tak marah kau panggil die manje2 pe sume. kau dengki aku macam2 tapi aku selalu senyum je kat kau. tablemate aku si Momo yang geram n tak bole saba tengok kau buat aku camtu. sorry to says, aku penah nak clash nan die tapi die yang taknak lepaskan aku. now, aku dah syg die. susah kot nak lepaskan.

For this week, aku sekola non-stop. sabtu tusyen. ahad raptai pelantikan guru muda. penat Tuhan je yang tau. berkorban untuk SPM. mak yang kate. usaha tangge kejayaan 


Thankies sebab baca entry saya yang nonsense nieh :D