Blog nie dah mule tersadai. Dah macam blog berhantu dahh. Waaa serious aku busy giler. Cettt sangatttt ! Ehh betol laa. How nice my CNY holiday. Duduk rumah siapkan homework yang cikgu bagi macam cuti setahun. Nak wat revision pon tak sempat. Goshhh -.- Kena kuarantin habes nan parents aku. Nak merajuk pon malas. Orang laen cuti 9 hari. Aku cuti 5 hari je. Khamis dah start EXCEL kat sekola. Pagi petang and malam. Wahhh nice. Memang penat laa kan ! Naek cuti CNY ade Ujian Formatif. Exam menyirap ahhhh ! 

Life aku sebuk nan study. Online pon sambil study. Texting sambil study. Semua ade study. Takpe tahun last. Oke sedehhh -.-
 Dear BFF, sorry sekarang saya macam tak heran je kat awak. Macam yang awk ckp kat saya 'Awak fokus belaja dulu k ' nga fokus laa nie. Hahahaha konon. Nice jumpe awak even sekejap. Nak tuntut hadiah laa. Till the next meeting 


Thankies sebab baca entry saya yang nonsense nieh :D