EXCEL 1 done :)
My Cute Besties Ever  Smurff, Ben10 and Boboi Boy is our Favourite 
Serious syok duduk hostel as SENIOR even kena sopan sopan. Act duduk hostel sbb family gi KL. Nice, N tau aku sedeh pagi tu sebab kena tinggal. Die bagi chocolate -lompat2 mcm knak2 ribena- besar oke. mkn seminggu nak habeskan. Thanks Lebiu. 

Hazwani sayangg ♥ Thanks layan kerenah aku. Takde merungut tunggu aku. Thanks menjadikan aku bantal peluk kau. adoii pengsannn. Momo  Thanks always ade sebelah aku time tuition and same2 menahan ngantok. Nazreen  thanks for make me happy there. Teman beli makanan padahal ade Wani. haishhh risau sgt takot gugurl die lari hewhew -muke gedik- Wat Super Saver sampai aku tidoo. Balek hostel nak saing. Sebukk -.-

Ohh mummy sayanggg cepat2 laa call cikgu bagitau kite nak duduk hostel time mummy gi Umrah nanti. Can't wait 


Thankies sebab baca entry saya yang nonsense nieh :D