Oke baru bulan Februari eah ? Meriahnyee aku dah lame tak cuti. penattt gilaa kot. tapi aku suke. dapat jumpe N tiap tiap hari kahkahkah. EXCEL 2 sangat best bagi aku. untong ade orang sayang nie. harharhar oke gedik. 

Hari last EXCEL aku pening then lapar gilee. dah tak larat nak gi beli makanan. Sumpah terharu gile bile N belikan makanan untuk aku. ehhh kau hadooo ? bangge nie. thanks a lot. lebiu laa hewhew.

N duduk hostel actually. tapi die pinjam phone kawan die untuk text aku tiap tiap malam. ehh please terharu sekarang. OTP aritu kelaka. Cool je die ckap kat membe die yang die sayang aku and " wehh. sayang aku kirim salam" oke ayat sayang aku tu comel. besenye susah nak denga boy cakap camtu kat membe membe die. sebab segan. tapi N tak kesah. membe die sume membe aku jugak kannn.

Momo cakap die rase aku boleh bertahan lame nan die. aku api dan die airnye. aku wat lantak aku pon, die tak penah nak marah. penyabar gile kan. yang paling aku suke, ego N tak tinggi. jyeahhh. oke suda suda letteww memuji N. nanti die bangge lebeh hahahaha. 

Thanks maafkan pasal memo kat phone saya tu. sorry wat sampai awak tension and menghilang seketika sebab taknak marah saya. dulu itu kenangan. sekarang itu kenyataan. u're my reality 

Dear Nazreen, Thanks for make my day. I love You 


Thankies sebab baca entry saya yang nonsense nieh :D