Ya Allah aku kena stay hostel untuk 2 minggu tapi aku tak tau laa hati aku sayu sgt sampaikan seminggu nie aku moody je. and hari jumaat, finally aku tersungkur di pintu syurga maksud aku nanges oke. Parents aku akan gi Umrah ari Isnin nie. oke sedeh macam aku nie anak mak. act, dah lame tak pisah nan parents. oke ngadeee -.-

Stay 2 minggu tapi bayaran RM143. mahal kan ? membe membe aku sekalian xpecially N, siap sedia laa nak tengok aku homesick yee. tengok aku nanges tiap tiap hari. oke fine gedikkk. 

Permintaan aku untuk mak nan ayah hanyelah doa supaye aku berjaya dengan cemerlang dalam SPM. tu je yang bermain dlm fikiran aku. plus, call aku time dorang kat sane. kalau tak, aku merajukk -.-

Ya Allah, kau selamatkan lah perjalanan ibu bapa ku pergi dan pulang. kau lindungi lah mereka Ya Allah. Sesungguhnya aku sangat sayangkan kedua ibu bapaku :')


Thankies sebab baca entry saya yang nonsense nieh :D