Hewhew dah seminggu stay hostel. sebenarnye duduk hostel nie takde laa teruk mane. untong membe aku sume gile gile. so takde laa baek sangat nak ikut peraturan. bangun pagi macam kat rumah kul 6am. tido pon kul 1am. itu perkara biase. setakat nie aku takde lagi tido dalam kelas. sume pelik nape aku tak ngantok mcm dorang haha. petang join budak netball sampai ramai pikir aku budak netball. sebenanye nak tengok budak bola baling je paham paham je laa :) gediksss.


Aku ade problem nie. Ramai yang suruh aku terus duduk hostel sampai akhir tahun. laki pempuan due2 suroh. mak ayah memang dah bagi green light da. N lagi beronok ronok sebab die kate takde laa rindu aku sgt -.- oke aku kena pikir masak masak nie.


Aku ade admirer kot duduk hostel nie. siap pesan kat membe aku suruh ajak aku gi dorm dorang sebab nak lepak nan aku. oke comell next time oke. akak busy cehhh. ari jumaat  lencun aku kena tarik nan dak form 3 suruh maen hujan. tak bole lari dahh. tapi serious best sebab da lame tak maen hujan. hewhewww gedikssss >__<


Thankies sebab baca entry saya yang nonsense nieh :D