Bestnye dapat result cemerlang. straight A's. Ya Allah, aku nak ! bestnye dapat buat mak ayah gembira. Seronok kan ? tengok mak ayah kite menangis gembira nan kejayaan kite. bahagianya kalau aku dapat rasekan semua tu tahun depan. aku nak ! aku mesti dapat ! mesti !


Hurmm aku da decide dahh. aku tak nak duduk hostel. stay home. heheww dah dua exam aku lepas. Alhamdulillah. N adelah pesaing kuat aku skrang nie. serious aku takot. aku taknak kalah ! rase tercabar sgt skrg nie. nevermind nie laa dinamekan semangat juang nak SPM !


Ya Allah, berikan lah aku kejayaan yang cemerlang dalam SPM yang aku hadapi pada tahun ini. Sesunguhnya aku tak nak kecewakan kedua ibubapa ku. Berikanlah Muhammad Nazreen kejayaan juga Ya Allah. Hanya kepadaMu aku bermohon. Kau kabulkanlah doaku. Aminnnn :')


Thankies sebab baca entry saya yang nonsense nieh :D