HEYY ! HELLO EVERYONE :D

Yeahhh si gemuk buat peace and say hello. comel ke idokk ? tak ! *lap air mata*
Sorry everyone. dah lame tak update blog kan. about 6 month. byk yang berlaku dalam hidup aku. skrg bace nie. aku nak luah perasaan panjang panjang. get set and go weeee :D

Time drama English. Saya watak utama :)

Alhamdulillah saya berjaya mendapat haji marlboro. Hajah Nurul Hanani :D
First, trial another 8 days, 30 august. one month actually. gonna killing me goshhh. im not ready yet. study entah ke mana. sebok nan benda laen je. ya Allah, bagi laa aku kemudahan. 

Ni boyfriends baru saya. nama die Emir Syakirin. lebiu, sayang :)
Second, haaa hell-oo wanna tell you my love, i'm officially single tsk tsk tsk. ehh jgn nanges oke. aku yang mintak break. padan muke aku laaa :) seriously hard for me. tiap tiap hari dia ade depan mata aku. sometimes tersame same pndg. tapi laju je aku pandang tempat laen.

30 julai. first day, dia moody. bile kena bg kertas kat meja aku die mcm baling je. membe aku perasan. pastu asyik tido. aku rase serba salah gilaa. aku bagi die pilihan. lama jugak dia pikir :
1. Couple and terus contact 
2. Break and stop contact

Unluckily, 5 August, dia pilih no 2. aku just terdiam then kata aku oke. letak phone, air mata aku laju je turun. pehhh aku tak nak nanges. isnin, aku g sekola dgn sakit sakit. rehat aku balek uma ayah ambek. aku tak inform cikgu lgsg. berani mati aku fly dengan hujan lebat time tu. lencun habes gila seksi. aku demam weii. serious tak sangka. tidur sepanjang hari.

mlm, pre trial addmath, aku dtg. dia ada tapi tak tanye pun aku kenape tetibe hilang. dia memekak. padahal aku kat blkg nga pening. finee aku tahan air mata aku 2 jam tu. masuk je kereta even depan ayah air mata aku laju gila turun sampai laa aku tido. aku janji aku tak nak nanges esoknye. then, come to school with smile. yeyyy saya berjaya ~.~

Hari demi hari, aku mula redha. die takde text aku. aku takde text die. bosan kemainn lagi aku. hahaha. raya aku single lagi. sedih ? tak sedih pun *lap air mata*

As i told you before, Allah takkan menguji hamba lebih drpd kemampuannya. Aku still ada kwan yang support aku. Momo, Wanie and last but not least satu satunya bestfriend boy saya, Muhd Abd Hadi *kutip love terbang*. K aku sedar ramai ramai lagi yang sayang aku. so, ape ade hal ? *belagak.jpg* 

Hai selamat hari raya *tone nyanyi oke* kerlass gituu. ni haaa buah tangan aku bagi. muke tak sedar diri trial lagi bape ari. nie raya kedua tau. gamba raya first kat abg. 

Haii selamat hari raya amboi nyanyi. bangga aku tinggi
Saya gemok dan ini fakta :(
Peace yooo raya kedua :P
SELAMAT HARI RAYA EVERYONE. TRIAL JGN DILUPAKAN. DOAKAN AKU DAPAT JAWAB DGN MUDAH K. SAYANG KORANG SUMEEE. *kiss pipi kiri, kiss pipi kanan*


Thankies sebab baca entry saya yang nonsense nieh :D